מערכת CRM מתקדמת, היא בעלת פוטנציאל לשינוי פני העסק. כל עסק שהוא. זאת, מאחר שמדובר במערכת ליבה חיונית ביותר, אשר מטפלת באופן המיטבי, במשאב שהוא קריטי לכל ארגון: הלקוח. כיצד Holistic CRM עשויה לספק לכם תועלות ברמה אסטרטגית כזו?

בקרה יסודית על ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) מהווה פעילות מורכבת למדי, כמעט בכל עסק. חשיבותו העסקית עצומה ולכן, הגיוני וחשוב ביותר לטפל בו באופן יסודי ככל הניתן, באמצעות מערכת ייעודית לנושא זה. התועלת הראשונה שתקבלו כך באמצעות מערכת Holistic CRM, היא ניהול מסודר ויסודי של האינטראקציה עם הלקוחות. תודות לכך, תזכו כמובן גם ליכולת בקרה מרבית על המתרחש בהקשר זה בעסק שלכם.

תמונת מצב מדויקת

תודות לבקרה ההדוקה והיסודית, ההנהלה תוכל לקבל בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית, מדויקת ורחבה של הפעילות מול הלקוחות. לא עוד בלגן בנושא ניהול לידים או כפילויות נתונים שרשומים במערכות שונות ובצורות שונות. תוכלו להפיק בקלות דו"חות שונים, להבין טוב יותר את סוגי הלקוחות השונים שלכם ולקבל תמונה מדויקת ככל הניתן, לגבי כל לקוח ספציפי. תודות להבנה כזו ותמונת מצב עדכנית, תוכלו לתכנן קמפיינים שיווקיים באופן טוב יותר וגם לפנות ללקוחות ספציפיים, באופן מותאם אישית ומתוחכם יותר.

Holistic CRM: המערכת שתשנה את פני העסק שלכם

מיצוי הפוטנציאל

הבקרה וההבנה, יספקו לכם את היכולת למצות את הפוטנציאל. תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות ואת היקף העסקאות, למקסם את הרווח מכל לקוח (באמצעות טכניקות דוגמת אפסייל) ולהתמקד ככל שתרצו בלקוחות הרווחיים ביותר. Holistic CRM מציעה ניהול לידים מתקדם. בעזרתו, תוכלו לפנות ללקוח באופן המתאים ביותר, בדרך ובזמן המתאימים ביותר. כמו כן, תוכלו לזהות לקוחות נוטשים מראש (בחלק מהמקרים) ולצמצם תופעה זו ואת ההפסדים שנובעים ממנה.

חסכון במשאבים

תודות לכך שמדובר בשירות ענן, מתקבל חסכון אדיר במשאבים שונים. ראשית, מבחינה כספית, אתם חוסכים את הצורך ברכישת ותחזוקת תשתיות מחשוב רבות. בהמשך לכך, נחסך הצורך בהעסקת עובדים מומחים לנושא זה. נחסך גם זמן העיסוק בכך במסגרת פעילותכם השוטפת וכמובן, נחסך בזבוז הזמן עקב כשלים בתשתיות אלה. תוכלו לצרוך ניהול קשרי לקוחות כשרות על פי דרישה ולשלם רק על הדברים שבהם אתם משתמשים בפועל. תודות לכך, ההוצאות יותר מדויקות, פחות בזבזניות, קטנות יותר (תשלום שכירות חודשי, במקום אוסף רכישות) וקלות יותר לחיזוי במבט לעתיד. ההקלה הכספית שמספק מודל שרותי הענן, מאפשרת גם לעסקים קטנים יחסית ליהנות ממערכת CRM עוצמתית דוגמת Holistic CRM. כך שמחד, מודל הענן חוסך לכם כאמור משאבים רבים. מאידך, ההתייעלות הרבה לה תזכו בניהול קשרי לקוחות, תוביל למקסום רווחים. כך שאפילו ההשקעה הקטנה יחסית במערכת מסוג זה, תתבטא בהחזר (ROI) מצוין!

שילובים שונים

CRM לא פועל בעסק כאי מבודד. למעשה, ההיפך הוא הנכון. למערכת Holistic CRM אינטגרציה מובנית מסוגים שונים, כולל מול גוגל אפס ואאוטלוק. ניתן לשלב אותה עם מגוון מערכות ופעילויות אחרות בעסק, דוגמת דיוור ללקוחות, הפצת SMS או פרסומים אונליין. כך בעצם משתמשים בכלי חכם לניהול העסקה, שיעזור לכם לעשות הכל במקום אחד.

יעילות בפעילות השוטפת

ההתנהלות מול הלקוחות כרוכה גם בלא מעט משימות שגרתיות, גוזלות משאבים, דוגמת הפקת מסמכים שונים כמו תעודות משלוח. בעזרת Holistic CRM תוכלו לייעל זאת ולהקל על עצמכם בביצוע פעולות כאלה. אוטומציה, אפשרויות רבות להתאמה אישית ויכולות נוספות, יסייעו לבצע אופטימיזציה ושיפור מתמיד של תהליכי עבודה חיוניים אלה (מסוג השירותים שעברו מזמן לדיגיטל ופועלים באופן יעיל יותר). למערכת זו, יש גם יכולת טיפול בסליקה ובשילוב חתימות דיגיטאליות.

לסיכום

אל תישארו מאחור! כל עסק רציני, חייב לעצמו מערכת CRM עדכנית, עוצמתית ומתוחכמת.