אם יצא לכם פעם לנסות ולגייס כספים עבור מטרה חשובה, ודאי הבנתם מהר מאד שלפעמים לא מדובר במשימה פשוטה כל כך. ריבוי העמותות והאנשים הפרטיים המבקשים מימון למטרות מסוימות הוא אינסופי, וזה יכול להיות כל דבר החל מסיוע לאדם הסובל מבעיה רפואית כלשהי, דרך גיוס של מימון לחברות הזנק ועד לתמיכה בארגונים עם אג'נדות חברתיות שונות. בדיוק בגלל האתגר הזה, חשוב לדעת איך לנצל את כל מה שמציע לנו העולם הטכנולוגי בתחום הזה. למעשה, כיום הדרכים היעילות ביותר לגיוס כספים הן דרך הרשת ובאמצעות כלים טכנולוגיים וחשוב מאד להכיר את העולם הזה לפני שניגשים למשימה. הנה סקירה קצרה של כמה כלים טכנולוגיים מתקדמים לגיוס כספים.

חברות מובילות לגיוס כספים

היום יש כמה חברות מצוינות שמציעות לאנשים פרטיים ולעמותות להיעזר בשירותים שלהם במאפשרים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ופלטפורמות פורצות דרך לחיבור בין תורמים וקרנות הון לעמותות וארגונים שונים. גיוס תרומות באמצעות חברת אטלס למשל, מאפשר לכם להתחבר למאגר נתונים יעיל במיוחד של הרבה מאד תורמים שיהיו חשופים למטרות שלכם. בעזרת כלי סינון תוכלו להגיע אך ורק לתורמים שמתעניינים במטרות שלכם והם יוכלו להגיע אליכם מהצד השני. כמו כן, תוכלו להיעזר בפלטפורמה הייחודית באתר המאפשרת לכם להגיש קולות קוראים ובקשות לתמיכה ממשלתית, כאשר כל התהליכים מרוכזים במקום אחד, נגיש ופשוט לתפעול.

כלים טכנולוגיים לגיוס כספים יעיל-

הד-סטראט

זה יכול להיות בשביל אדם חולה, אלבום או יצירות אחרות שאתם רוצים לקדם, או גיוס כספים למיזם רווחי – הד-סטארט הוא דרך נפלאה לגייס כספים שאתם צריכים למטרות שונות. תוכלו לעשות זאת בקלות בפלטפורמה ממש פשוטה ונוחה לתפעול – להגדיר שם את סכום היעד אליו אתם שואפים ולספר לעולם על המטרה שלכם לגיוס הכספים. כמו כן, יש לכם אפשרות להציע משהו לתורמים, כמו למשל שעה מהזמן המקצועי שלכם, גישה למוסיקה או לתוצרים אחרים ואפילו מתנות קטנות וסמליות שיביעו את הערכתם. מכאן והלאה, תוכלו לפרסם את ההד-סטארט שלכם ברחבי הרשת וכדאי בהחלט להתחיל עם הרשתות החברתיות. בפייסבוק תוכלו לפרסם גם בפרופיל האישי שלכם ולספר לחברים הקרובים וגם להיכנס לקבוצות שונות לגיוס תרומות או קבוצות הקשורות באופן ספציפי למטרה שלכם.

קידום ממומן או אורגני

במקרים בהם יש לכם משאבים כספיים כהשקעה בגיוס, שאלו לרוב המקרים בהם מכוונים לסכום כסף גבוה יחסית, שווה בהחלט לשקול קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל. שתי הפלטפורמות הללו מאפשרות קידום של קמפיינים לגיוס כספים למטרות שונות כאשר הכלים השונים בהחלט נותנים לנו את האפשרות להגיע לקהל יעד איכותי ובעיקר מתאים. במקרה של קידום אורגני, מדובר באפיק שיווק משתלם לטווח ארוך אם שוכרים את שירותיו של איש מקצוע מומחה.

זכרו – על מנת לגייס כספים במהירות וביעילות, עליכם לנצל את מה שהטכנולוגיה מאפשרת היום בתחום. אנו מציעים לכל הפחות לבדוק בתחילה קמפיינים דומים ולראות באילו כלים טכנולוגיים הם נעזרים.