ככל שהתחרות על כישרונות מובילים ממשיכה לגדול במקצועות ההייטק והדיגיטל, כך הנושא של מיתוג מעסיק הופך לחלק משמעותי ובלתי נפרד מההתנהלות העסקית. למעשה, כל בית עסק זקוק למיתוג מעסיק, וזאת בשל למשוך את מיטב אנשי המקצוע ואף לשמר את העובדים הקיימים, באופן המשקף את התרבות הארגונית ואת הייחודיות שלכם. יחד עם זאת, הטמעה של מיתוג מעסיק עשוי להיות מורכב, ובשל כך במדריך זה נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת אודות מיתוג מעסיק, ואיך מבצעים אותו בפועל. מוכנים? בואו נתחיל.

מדוע חשוב להקדיש זמן למיתוג מעסיק?

להשקעה בתחום של מיתוג מעסיק יש שפע של יתרונות בעבור בעלי עסקים, ובוודאי עסקים המתמחים בתחום ההייטק הדיגיטל. באמצעות מותג מעסיק חזק, תוכלו למשוך כישרונות מובילים שאולי לא שקלו להגיש קורות חיים, אולם בעקבות המיתוג רואים בעסק כמקום מבוקש לתעסוקה. בנוסף, עסקים שיש להם מיתוג מעסיק נוטים יותר לשמר את העובדים הנוכחיים. כעובדים גאים בחברה בה הם עובדים ומרגישים שהם חלק בלתי נפרד מהפעילות, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו לטווח ארוך. בנוסף, לחברות שיש להן מותג מעסיק יש סיכוי גבוה יותר לקבל מוניטין חיובי בקרב הלקוחות. זה יכול להוביל להגדלת הזדמנויות עסקיות, ושותפויות.

מיתוג מעסיק – כך תעשו זאת

צריך להבין כי הטמעה של מיתוג מעסיק הוא לא עניין של יום אחד, אלא תהליך מתמשך. בשביל לזרז את התהליך, רצוי בהתחלה להגדיר את ערך המוסף שלכם. על כן, מיתוג מעסיק איכותי צריך לתת דגש על התרבות, הערכים והיתרונות של העסק או הארגון, בהתאם לאפיון שאותו צריך להגדיר מראש, בהתאם לנקודת המחשבה של מה גורם לחברה לבלוט על פני המתחרים, ובהתאם לכך להעביר את המסר למועמדים פוטנציאליים. בנוסף, מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה למיתוג מעסיק. ברגע שיש לכם נוכחות פעילה במדיה כמו למשל קידום אתר החברה באופן מקצועי וכן פרסום ברשתות כמו למשל לינקדין, תוכלו לשתף את העובדים, ספקים וכן מתחרים על תרבות החברה, הטבות לעובדים והזדמנויות עבודה, ובכך לבסס את שמכם, באופן המשרת את הצרכים הנדרשים.

 

השקעה במתנות לעובדים

מתנות ממותגות הן דרך מצוינת לעזור לחזק את מאמצי המיתוג. על ידי מתן לעובדים ולמועמדים פוטנציאליים פריטים שימושיים ואטרקטיביים כמו בקבוקי מים ממותגים, תיקים או ציוד משרדי ממותג עם לוגו החברה, תוכלו כבעלי העסק להגביר את הכרת המותג ואף לחזק את המוניטין, בעקבות הענקת מתנות ממותגות המשמשות לטובת מתן של ערך מוסף והוקרה לציבור העובדים. מתנות לעובדים שאותן ניתן לרכוש אונליין דרך אתר 12buy המתמחה בתחום יכולות ליצור תחושת אחדות ושייכות בין העובדים, ולטפח תרבות חברה חיובית. בנוסף, כאשר עובדים משתמשים או לובשים פריטים ממותגים אלה מחוץ לעבודה, הם יכולים לשמש שגרירים רבי עוצמה עבור המותג שלכם, ועל כן מדובר בדרך מצוינת להטמיע את מיתוג המעסיק, באופן המשרת את שני הצדדים – העובדים זוכים להוקרה והערכה, ואתם מקבלים את היכולת להבליט את התרבות הארגונית.

לסיכום

מיתוג מעסיק הוא תהליך חיוני בעבור לחברות וארגונים במקצועות ההייטק והדיגיטל, מאחר ומדובר במהלך שנועד למשוך כישרונות מובילים, לשמר עובדים ולהבליט את המוניטין. על ידי הבנה כי מדובר בתהליך אסטרטגי לטווח הרחוק וכן הטמעה של שיטות כמו שהראנו לכם כאן, גם אתם תוכלו לקדם את הנושא, ובהתאם לכך למצב את החברה בשורה הראשונה של חברות שבהן רוצים לעבוד.